Thursday, February 9, 2023

DapatkanAnggotaTiruan Mampu Milik daripadaArtalive

 Anggota Badan TiruandaripadaArtaliveadalahanggotatiruanberkualititinggi yang memberikanrupa dan rasa yang realistikbagimereka yang kehilangananggota badan. Anggota badan diperbuatdaripadabahantahanlasak yang direkabentukuntukmenahanhaus dan lusuhharian dan iadidatangkandenganpelbagaiwarnakulitsecaraestetikuntukdipadankandenganwarnakulitsemulajadianda. AnggotaTiruan juga dilengkapidengansendiTiruanrealistikberkualititinggi yang membolehkanandamenggerakkan dan meletakkananggotadengancarasemulajadi.

Perkembanganterkinidalamanggotatiruantelahmembolehkanramai orang menggantikananggota badan yang hilang dan memulihkanfungsinyaseawalmungkin.Kemajuandalamteknologitelahmembolehkan kami menciptaanggotatiruan yang ringan, tahanlasak dan luarbiasasepertihidup.

KenapaperlumemilihArtaliveuntukkeperluanprostetikanda?

Artalivetelahmenyediakanperkhidmatanprostetik dan ortotiksejak 1983, dan setiap kali merekapercayauntukmembawainovasibaharuberbandingteknologisemasa. Artalivebenar-benarmemahamikeperluanpesakit dan membantumerekadengankeperluankhususmereka pada harga yang berpatutan. Selain daripadainiterdapatpelbagaiperkara lain yang dinyatakan di bawahini;

1- Perkhidmatansepanjanghayat:SebaiksahajaandaberdaftardenganArtalive, andamenjadipelanggan kami yang dihargaiuntukseumurhidup dan denganitu, kami menawarkanperkhidmatanterbaik yang mungkintermasukPenjagaanProstetik, penjagaanOrtotik dan penyelesaianpenjagaan Kaki.

2- Dapatkanpemeriksaan oleh professional klinikal yang bertauliah dan berkelayakantinggi: Artalivemempunyai professional berkelayakantinggi yang memahamimasalahanda dan memberiandapenyelesaian yang berkesan.Mereka bekerjakerassupayaandabolehmenjalanikehidupanandasepertibiasatanpasebarangkomplikasi.

3- Warantipemasanganselama 6 bulan: Apa yang pelangganbolehmemintalebihbanyak? Dapatkanwaranti yang sesuaiselama 6 bulanselepaspemasanganpertamaandabagiprosthesis dan ortosis. Jika sebarangmasalahberterusan, andabolehmelawatpusat kami dengantemujanjiterlebihdahulu dan membetulkannya.

4-Waranti pada soket yang pecah& Penyesuai khasselama 5 tahun: Anda bolehmendapatkanwarantiselama 5 tahunbukansahaja pada soket yang pecahtetapi juga pada mana-mana penyesuaikhas yang andabeli.

5- Latihan Gaya BerjalansecaraMendalam: DapatkanlatihanfizikalsecaramendalamuntukperantiProstetikanda. Fahamipenggunaannya, carapenyelenggaraan, carapenjagaan dan banyaklagidenganbantuan blog kami dan juga pakarterlatih.

Jadi iniadalahbeberapafaedah yang andaakandapatdaripadaArtalive. Layari laman web kami untukbutirantambahan.

Contact Info:

Visit us: https://artalive.com.my/

http://malay.artalive.com.my/

No 16, Persiaran 65C, Pekeliling Business Centre, Off Jalan Pahang Barat, 53000 Kuala Lumpur, Malaysia

E-Mail: info@artalive.com.my

Contact: +60 3–4032 4273

Author: Sudarsan Swain

No comments:

Post a Comment

Artalive- Menyokong Anggota Badan Prostetik yang Boleh Dicapai dan Mampu Milik

Anggota badan prostetik telah menjadi inovasi yang mengubah hidup berjuta-juta orang di seluruh dunia. Mereka menawarkan harapan dan kebebas...