Tuesday, April 18, 2023

Artalive- Menyokong Anggota Badan Prostetik yang Boleh Dicapai dan Mampu Milik

Anggota badan prostetik telah menjadi inovasi yang mengubah hidup berjuta-juta orang di seluruh dunia. Mereka menawarkan harapan dan kebebasan kepada individu yang kehilangan anggota badan akibat kecederaan atau penyakit. Kekurangan penjagaan prostetik adalah satu kebimbangan yang ketara kerana ia menghalang peluang orang ramai untuk menjalani kehidupan yang penuh dan produktif. Artalive, Sebuah pusat prostetik & ortotik yang berpangkalan di Malaysia, sedang mengambil langkah penting untuk menampung keperluan prostetik anda. Artalive ialah pusat penjagaan prostetik yang terkenal dan matlamat mereka adalah untuk menjadikan penjagaan prostetik boleh diakses oleh semua orang, tanpa mengira status sosio-ekonomi mereka.

Kerja Artalive dalam menyediakan penjagaan prostetik adalah terpuji dan lebih banyak organisasi harus mengikuti jejak mereka. Pintu kepada penjagaan prostetik yang berpatutan dan boleh diakses adalah penting bagi mereka yang kehilangan anggota badan. Ia bukan sahaja meningkatkan kesihatan fizikal mereka tetapi juga kesejahteraan emosi dan kualiti hidup mereka secara keseluruhan. Dengan menyediakan anggota palsu kepada mereka yang memerlukan, kita boleh membantu mereka mendapatkan semula kemerdekaan dan keyakinan diri.

Artalive mengandungi perkhidmatan berikut::

Prostesis; yang merangkumi; Prostetik Anggota Bawah dan Atas, Prostetik Perkhidmatan khusus

Ortotik; yang merangkumi; Ortotik Bawah, Anggota Atas & Tulang Belakang, Ortotik Perkhidmatan khusus

Penyelesaian Penjagaan Kaki

Motorica; yang termasuk Tangan Manifesto, Tangan INDY, Tangan dan Jari CYBI

Selain menyediakan anggota badan prostetik berkualiti terbaik, Artalive mempunyai profesional yang berkelayakan untuk memastikan pesakit menerima penjagaan dan sokongan yang sewajarnya. Rawatan ini membantu memperkasakan komuniti tempatan untuk mengambil alih keperluan penjagaan kesihatan mereka sendiri, memastikan penjagaan prostetik adalah mampan dan boleh diakses dalam jangka panjang. Walaupun usaha Artalive patut dipuji, masih jauh lagi untuk memastikan penjagaan prostetik boleh diakses dan berpatutan di seluruh dunia.

Akhir sekali; penjagaan prostetik adalah penting bagi individu yang kehilangan anggota badan. Ia bukan sahaja meningkatkan kesihatan fizikal mereka tetapi juga kesejahteraan emosi dan kualiti hidup keseluruhan mereka. Walau bagaimanapun, lebih banyak kemudahan akan datang secara global untuk memastikan semua orang mempunyai akses kepada peranti yang mengubah hidup ini. Kita mesti terus mendorong pelaburan yang lebih besar dalam penjagaan prostetik untuk memastikan tiada siapa yang ketinggalan.


Contact Info:

Visit us: https://artalive.com.my/

http://malay.artalive.com.my/

No 16, Persiaran 65C, Pekeliling Business Centre, Off Jalan Pahang Barat, 53000 Kuala Lumpur, Malaysia

E-Mail: info@artalive.com.my

Contact: +60 3–4032 4273

Author: Sudarsan Swain


No comments:

Post a Comment

Artalive- Menyokong Anggota Badan Prostetik yang Boleh Dicapai dan Mampu Milik

Anggota badan prostetik telah menjadi inovasi yang mengubah hidup berjuta-juta orang di seluruh dunia. Mereka menawarkan harapan dan kebebas...